Ab Aeterno
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Schlechacka Tankadin(prot pala)

Goto down

Schlechacka Tankadin(prot pala) Empty Schlechacka Tankadin(prot pala)

Příspěvek  Kubishek Sat Mar 24, 2012 9:02 pm

Nick: Schlechacka
Věk: 16let (16.03.96)
Class/Spec: Belfka Paladinka
Talenty:Prote 0/44/17 http://talenty.hellground.pl/talents.html?en&paladin&0000000000000000000005005133500001520215510520500030200000000000
Spell rotace:Tak abych udržel aggro - Seal of the Crusader, Consecration,Holy Shield, Judgement,Avenger's Shield, popřípadě taunt Very Happy
Předchozí zkušenosti s PvE: Hrál jsem asi rok a půl na Mystiqu (Insomnia) PVE, znám all taktiky od Normalů až po SWP prvího bosse (Kalcegos) V guildě Loot or Wipe
Něco o sobě: Studuji střední školu v Brně, nepiju, nekouřím ani nic podobnýho Very Happy radši si zajdu s doubrou partou kamošů nějaký HC nebo tak.
Když mám čas, nebo možnost hrát tak hraju hlavně o víkendech a tak protože přez pracovní týden není moc čas jelikož dojíždím do školy. Celkově se wow věnuji cca 4roky a zvládám více class než je jenom paladin (umím to s shamanem(all spec),mage,lock,hunter a také zvládám holy a retri)
Proč bychom si měli vybrat právě mě ?: Za dobu co zde hraju, tak sem nepotkal moc Tankadinů z vaší guildy, rád bych vám ukázal co dovedu a co umím, popřípadě i s něčím poradil, nebo se rád i něco naučím. Jsem velmi kolektivní hráč nemám problém pomáhat slabším lidem v guildě nebo s pomocí farmení potřebných itemů či primalů. Ukázat vám to můžu kdykoliv ve hře stačí mě jen whispnout a můžeme se dohodnout.

Mám zde také Orca Warlocka +-1300dps kterého bych chcel taky v guildě, pro bližší info mě kdyztak upozotněte kdyby byl zájem.

Tak to je asi vše co by ste měli zezačátku znát Very Happy P.S.... už se těším na spolupráci ....Very Happy

Kubishek
Anonymní


Návrat nahoru Goto down

Schlechacka Tankadin(prot pala) Empty Re: Schlechacka Tankadin(prot pala)